Temat wystąpienia:
“Jak wdrożyliśmy skuteczną kampanię rekrutacyjną i employer brandingową Groupon w Katowicach – wyzwania rekrutacji dla centrum usług wspólnych”
Opis wystąpienia:
Opowiemy o wyzwaniach rekrutacji wolumenowych w ramach centrów usług wspólnych na nowym rynku. Omówimy założenia naszej strategii pozyskiwania nowych talentów w ramach kreowania wizerunku pracodawcy. Podzielimy się doświadczeniami, jakie wynieśliśmy z tego wdrożenia: czego się spodziewaliśmy, co zadziałało, a co było zaskoczeniem.
Ekspert:
Jej doświadczenie zawodowe związane jest z rekrutacją i selekcją kandydatów na rynki europejski i amerykański. Pierwsze doświadczenie zdobyła w Hireright, gdzie zajmowała się bakcground screeningiem. Pracuje w firmie Groupon od początku istnienia biura w Katowicach – pomagała i stale angażuje się w jego rozwój. Obecnie jako subject matter expert – rekrutuje/pozyskuje pracowników zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz na stanowiska specjalistyczne. W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktywnie angażuje się i rozwija swoje kompetencje w kierunku rekrutacji Software Development Engineers.
Firma: Groupon