Tomasz FlorczakDyrektor ds. rozwoju technologicznego

    Temat wystąpienia:
    Nowoczesne trendy w rekrutacji – jak poprzez Hackathony ograniczyć koszty działań rekrutacyjnych o 40% i skrócić czas dotarcia do kandydatów.”

    Opis wystąpienia:
    W czasie prelekcji odpowiem na pytania:
    Dlaczego rekrutacja przez LinkedIn jest coraz mniej skuteczna?
    Dlaczego targi pracy przestają działać?
    Jak dotrzeć do ukrytych talentów z wykorzystaniem kreatywnych wyzwań?
    Jakie są typowe formaty wydarzeń. Czym różnią się od „zwykłego”
    warsztatu roboczego i kiedy są najbardziej skuteczne?
    Czym są hackathony? Jak zrealizować dobry Hackathon do celów rekrutacyjnych dla różnych grup docelowych?

    Wybrane zagadnienia:
    Przykłady hackathonów realizowanych przez firmy spoza działu IT
    (konkurs McDonalds oraz konkurs lotniska w San Francisco).
    Hackathony jako narzędzie „employer branding”
    (case study Hackart, AliorBank oraz IBM)
    Dodatkowe funkcje Hackathonów (crowdsourcing nowych konpcecji, hackathony dla pracowników organizacji)

    Case study:
    Lead Mansion
    Fortum oraz Innogy
    Grupa medialna Al Jazeera

    Ekspert:
    Współzałożyciel agencji interaktywnej Intelimind.pl oraz platformy ChallengeRocket.com.
    Promotor idei rekrutacji z wykorzystaniem hakathonów oraz kreatywnych wyzwań. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zaawansowanych projektów informatycznych w międzynarodowych zespołach. W szczególności doświadczenie w zakresie budowy i wdrażania zautomatyzowanych systemów do oceny kompetencji specjalistów w branży IT.

    Nagrody i wyróżnienia:
    – tytuł “YCE Best Polish Interactive Entrepreneur” otrzymany od British Council
    – nominacja w konkursie Mikroprzedsiębiorca Roku (CitiBank Handlowy i Fundacja Kronenberga)
    – 1 miejsce w międzynarodowym konkursie Al Jazeera App Challenge
    – 2 miejsce w międzynarodowym konkursie King Abdullah Economic City (najlepsze rozwiązanie aplikacyjne dla nowo powstającego miasta).
    – finalista międzynarodowego konkursu Samsung App Challenge
    – finalista międzynarodowego konkursu Coca-Cola App Challenge
    – zwycięzca konkurs „Stop Human Trafficking” (Asthon Kutcher Foundation oraz NetHope)
    – 1 miejsce w konkursie Qualcomm Challenge

    Projekty dodatkowe:
    Współpraca z ministerstwem Albanii oraz lokalną policją w celu wdrożenia systemu zapobiegającemu procederowi handlu ludźmi. Projekt charytatywny.

    Firma: CHALLENGEROCKET